کتاب مدرسان شریف کارشناسی ارشد و دکتری ریاضی عمومی 1 میکروطبقه بندی شده
search
  • کتاب مدرسان شریف کارشناسی ارشد و دکتری ریاضی عمومی 1 میکروطبقه بندی شده

کتاب مدرسان شریف کارشناسی ارشد و دکتری ریاضی عمومی 1 میکروطبقه بندی شده

360,000 تومان
بدون مالیات

کتاب ریاضی عمومی ۱ مدرسان شریف با نگارش ساده و اجتناب از بیان مطالب غیرضروری سعی داشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در کمترین زمان بدون نیاز به کتب دیگر بهترین نتیجه گیری در آزمون کنکور سراسری ارشد را داشته باشند.

تعداد
آخرین موجودی

  سیاست امنیتی

اعتماد شما به سایت پند بوک بزرگ ترین افتخار مجموعه است.

  سیاست ارسال

ارسال از طریق پست پیشتاز و یا تیپاکس امکان پذیر می باشد .

  ضمانت برگشت وجه

امکان برگشت وجه در صورت عدم رضایت وجود دارد.

از ویژگی‌های بارز این كتاب كه آن را از دیگر كتاب‌های موجود در این زمینه متمایز می‌كند و به گواه رتبه‌های تك‌رقمی سالیان گذشته و اساتید مطرح در این درس، یكی از متفاوت‌ترین و بی‌نظیرترین كتاب‌ها‌ی موجود در این زمینه می‌باشد، موارد زیر را می‌توان نام برد:

۱) نگارش ساده‌ی این كتاب و استفاده از فارسی‌نویسی در كنار مطالب و فرمول‌های ریاضی و همچنین اجتناب‌ از اثبات فرمول‌های پیچیده ریاضی و مطالب غیرضروری كه باعث می‌شود خواننده بسیار راحت با كتاب ارتباط برقرار كرده و به اصطلاح با ریاضی آشتی كند!

۲) هر فصل كتاب به‌صورت میكروطبقه‌بندی تنظیم شده است. به این مفهوم كه هر فصل به زیربخش‌هایی تحت عنوان «درسنامه» تقسیم‌ شده و پس از آموزش و توضیحات كامل، مثال­های تألیفی و تست­های منتخب آزمون­های کارشناسی ارشد سالیان گذشته (با تأکید بر چند سال اخیر) آورده شده است. این روش ذهن را بسیار منظم كرده و اشتیاق یادگیری را بالاتر می‌برد.

بزرگ

احتمالا با این موارد هم علاقمند باشید