• ناموجود
کتاب تحلیل رفتار متقابل به همراه متن کامل بازی ها از اریک برن ترجمه اسماعیل فصیح
search
  • کتاب تحلیل رفتار متقابل به همراه متن کامل بازی ها از اریک برن ترجمه اسماعیل فصیح

کتاب تحلیل رفتار متقابل به همراه متن کامل بازی ها از اریک برن ترجمه اسماعیل فصیح

120,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
ناموجود

  سیاست امنیتی

اعتماد شما به سایت پند بوک بزرگ ترین افتخار مجموعه است.

  سیاست ارسال

ارسال از طریق پست پیشتاز و یا تیپاکس امکان پذیر می باشد .

  ضمانت برگشت وجه

امکان برگشت وجه در صورت عدم رضایت وجود دارد.

کتاب تحلیل رفتار متقابل اریک برن، اصول سیستمی واحدی از روان‌پزشکی فردی و اجتماعی را ارائه می‌دهد که طی پنج سال اخیر در «سمینار گروه‌درمانی» بیمارستان «مانت زیون» سانفرانسیسکو، کنفرانس‌های روان‌پزشکی بالینی شبه‌جزیره مونتری، سمینارهای روانپزشکی اجتماعی در سانفرانسیسکو و این اواخر در «بیمارستان ایالتی آتاسکادرو» و «انستیتو روانپزشکی عصبی لانگلی پورتر» تدریس شده است. این اصول اکنون به‌وسیله درمانگران و متخصصین گروه‌درمانی در بسیاری از انستیتوها و مراکز روان‌درمانی و همچنین در جلسات خصوصی، برای انواع مختلف اختلالات روانی هیجانی و شخصیتی استفاده می‌شود.

اریک برن، روان‌شناس معروف معاصر در این سال‌های اخیر از بیمارستان‌های امراض روانی در حدود سی کشور اروپایی و آسیایی و آفریقایی و جزایر متعددی در اقیانوس کبیر و اقیانوس اطلس دیدار کرده و این فرصت را داشته است که اصول «تحلیل ساختاری» را در محیط‌های گوناگون نژادی مورد آزمایش و بررسی قرار دهد.

روان‌درمانی فرد و تحلیل ساختاری، ملاحظات کلی، تشخیص، روان‌پزشکی اجتماعی و تحلیل رفتار متقابل، روان‌درمانی، مرزهای تحلیل تبادلی و یک مورد درمان‌شده با پیگیری مباحثی هستند که در این کتاب می‌خوانید.

دلیل مهم اهمیت «تحلیل رفتار متقابل» در پرکردن فاصلۀ میان نیاز بیمار و وسیلۀ درمان روانی او است که این روش در گروه‌های روان‌درمانی بسیار ثمربخش بوده است. افراد گروه از جلسۀ اول شروع به تغییر کرده، خوب می‌شوند و رشد می‌کنند.

خواندن کتاب تحلیل رفتار متقابل؛ به همراه متن کامل بازی‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم