کتابی برای بهتر زندگی کردن از جوئل اوستین ترجمه مهراب حسنوند
search
  • کتابی برای بهتر زندگی کردن از جوئل اوستین ترجمه مهراب حسنوند

کتابی برای بهتر زندگی کردن از جوئل اوستین ترجمه مهراب حسنوند

50,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
آخرین موجودی

  سیاست امنیتی

اعتماد شما به سایت پند بوک بزرگ ترین افتخار مجموعه است.

  سیاست ارسال

ارسال از طریق پست پیشتاز و یا تیپاکس امکان پذیر می باشد .

  ضمانت برگشت وجه

امکان برگشت وجه در صورت عدم رضایت وجود دارد.

در خصوص گذشته هیچ کاری از دست شما برنمی آید و در مورد رویداد های آینده نیز هیچ نمی دانید، اما شما می توانید با تمام قوا برای بهره گیری از فرصت های زمان حال استفاده کنید. در این کتاب روش مناسب برای این کار به شما نشان داده می شود. در صفحات این کتاب ، هفت مرحله ساده اما مهم را برای شروع بهترین زندگی مشاهده خواهید کرد.برای داشتن بهترین زندگانی در زمان حال با ایمان به زندگی نگاه کنید و همان زندگی که مایل هستید را در ذهن تجسم کنید.

باید عشق ورزیدن به خودمان را بیاموزیم و اشتباهاتمان را ببخشیم، البته نه به این دلیل که خودشیفته هستیم بلکه به این دلیل که خداوند نیز عاشق ما بندگانش است . شما هم می توانید با اعتماد به نفس گام بردارید و بدانید که خداوند همیشه عاشق بی قید و شرط شما بوده است، او به دلیل همین که هستید عاشق شماست نه به دلیل آنچه انجام می دهید. خداوند شما را به عنوان یک انسان منحصر به فرد آفریده است. هرگز هیچکس همانند شما وجود نداشته و قرار نیست یک مورد همانند شما گام به این دنیا گذارد. از خداوند شما یک شاهکار منحصر به فرد و خاص هستید.

از هم اکنون تصمیم بگیرید که فقط مستقیما از دیدگاه ایمان به همه مسائل نگاه کنید. خود را سعادتمند فرض کنید و همین تصویر را در قلب و ذهن ایجاد کنید. شاید هم اکنون در فقر زندگی می کنید اما نباید به فقر فرصت دهید برای همیشه در درون شما زندگی کند. خداوند از مشاهده سعدت بندگانش لذت می برد پس شما هم که بنده خوب خدا هستید از نظر روحی فیزیکی و ذهنی سالم باشید …

تاثیر باور های خودتان بر زندگی بسیار بیشتر از تاثیر باورهای دیگران است…