کتاب زبان انگلیسی عمومی از منوچهر جعفری گهر
search
  • کتاب زبان انگلیسی عمومی از منوچهر جعفری گهر

کتاب دست دوم زبان انگلیسی عمومی از منوچهر جعفری گهر

50,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
آخرین موجودی

  سیاست امنیتی

اعتماد شما به سایت پند بوک بزرگ ترین افتخار مجموعه است.

  سیاست ارسال

ارسال از طریق پست پیشتاز و یا تیپاکس امکان پذیر می باشد .

  ضمانت برگشت وجه

امکان برگشت وجه در صورت عدم رضایت وجود دارد.

نکته: پیشنهاد می کنیم “  کتاب خلاصه (نکات و گرامر) زبان انگلیسی عمومی از منوچهر جعفری گوهر  ” را در سایت pandnote.ir  بخوانید .

منوچهر جعفری گوهر ، مدرس زبان انگلیسی عمومی است. او مهارت‌های نوشتاری و شفاهی در زبان انگلیسی را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد. او دارای تجربه و تخصص در تدریس زبان انگلیسی و می‌تواند به دانش‌آموزان از سطوح مبتدی تا پیشرفته کمک کند. هدف او ارائه روش‌های آموزشی موثر و کاربردی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشند و به روز رسانی کنند. منوچهر جعفری گوهر به دانش‌آموزان خود کمک می‌کند تا تمرین‌های عملی و دستور زبان را بیاموزند و قادر به استفاده صحیح و موثر از زبان انگلیسی در موقعیت‌های مختلف شوند.

کتاب انگلیسی عمومی نوشته منوچهر جعفری گوهر یکی از کتاب های تخصصی انتشارات دانشگاه پیام نور است که برای تدریس در رشته های مختلف این دانشگاه طراحی و تدوین شده است.دانشگاه پیام نور در سال 1376 تاسیس شد. این دانشگاه یک سازمان مرکزی در تهران است و در سراسر کشور دارای واحدهایی می باشد. روش تدریس دانشگاه پیام نور بر اساس تدریس از راه دور و نیمه حاضر می باشد.

رشته ها رشته های مختلف علوم انسانی، ریاضی، تجربی، تربیت بدنی و … در این دانشگاه تدریس می شود کتاب های منتشر شده توسط دانشگاه پیام نور توسط اساتید خبره تالیف شده اند این کتاب ها از یک ساختار واحد پیروی می کنند و به گونه ای طراحی شده اند که دانشجو تقریباً نیازی به آن نداشته باشد. حضور استا کتاب تخصصی زبان انگلیسی عمومی یکی از کتب کاربردی و جامع این انتشارات جهت استفاده دانشجویان و محققین می باشد.

فهرست مطالب زبان انگلیسی عمومی منوچهر جعفری گهر

فصل اول: how to learn new words faster and better

فصل دوم: how to learn new words faster and better

فصل سوم: mind prison

فصل چهارم: how to imrove your reading skill

فصل پنجم: how to imrove your reading skill

و…

pdf

احتمالا با این موارد هم علاقمند باشید