کتاب روش های آمار استنباطی در روان شناسی و علوم تربیتی از دکتر مهناز علی اکبری و دکتر فرهاد شقاقی
search
  • کتاب روش های آمار استنباطی در روان شناسی و علوم تربیتی از دکتر مهناز علی اکبری و دکتر فرهاد شقاقی

کتاب دست دوم روش های آمار استنباطی در روانشناسی و علوم تربیتی از دکتر مهناز علی اکبری و دکتر فرهاد شقاقی

40,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
آخرین موجودی

  سیاست امنیتی

اعتماد شما به سایت پند بوک بزرگ ترین افتخار مجموعه است.

  سیاست ارسال

ارسال از طریق پست پیشتاز و یا تیپاکس امکان پذیر می باشد .

  ضمانت برگشت وجه

امکان برگشت وجه در صورت عدم رضایت وجود دارد.

نکته: پیشنهاد می کنیم “  خلاصه کتاب روشهای آمار استنباطی در روانشناسی و علوم تربیتی از مهناز علی اکبری دهکردی و فرهاد شقاقی  ” را در سایت pandnote.ir  بخوانید .

معرفی کتاب

درس آمار، از واحدهای سنگین درسی برای دانشجویان رشته‌های علوم انسانی‌ست زیرا تقریبا تنها مواجهه‌ی ایشان با ریاضیات است. آمار استنباطی نیز به دلیل محتوای مفهومی خود در کنار دانش ریاضی‌ای که لازم دارد، بخش چالش‌برانگیزتر آن است. حال اگر قصد نگارش کتابی خودآموز برای این درس داشته باشیم، با چالشی اساسی روبه‌رو هستیم. زیرا در این مورد، هم بیان تمام نکات اساسی اهمیت دارد تا مخاطب هنگام مواجهه با آن‌ها در طول فصول (که غیرقابل اجتناب است) درک درستی از مفهوم داشته باشد، و هم باید مطالب ساده بیان شوند تا به نحو احسن تفهیم صورت گیرد.

در این شرایط، نویسندگان کتاب روش های آمار استنباطی در روانشناسی و علوم تربیتی قصد بر نگارش اثری خودآموز در درس آمار استنباطی کردند. این کتاب تا حد بسیار زیادی، انتظاراتی که از این اثر می‌رفت را برآورده کرده است. زبان متن ساده است و در بیان مفاهیم، از جملات نسبتا کوتاه استفاده شده است. مولفین با طرح درسی مناسب، از پایه مفاهیم را گام به گام آموزش داده اند و مطالعه‌ی هر فصل به درک فصل بعدی کمک می‌کند. همچنین مثال‌ها و خودآزمایی‌های مختلفی در طول متن وجود دارد که موجب درک بهتر مطالب می‌شود.

این کتاب برای چه افرادی مناسب است؟

کتاب با هدف استفاده‌ی دانشجویان روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه پیام‌نور که به کلاس درس دسترسی دائم ندارند نگارش شده است. اما همین خودآموز بودن مطالب و بیان ساده‌ی مفاهیم باعث شده است دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها نیز بتوانند از کتاب بهره‌مند شوند.

PDF

احتمالا با این موارد هم علاقمند باشید